Berlitz promuje letnie kursy językowe
  • 0
  • 1
3.07.2007

Berlitz promuje letnie kursy językowe

Międzynarodowa sieć szkół języków obcych Berlitz promuje letnie kursy pod hasłem "Nie przegap wakacji!. Mów swobodnie!".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2007

Wycena własnego produktu - przewodnik

L. LaMotta, The Six-Step Guide To Pricing Your Product, "Forbes", 27.06.2007

Jednym z ostatnich etapów wprowadzenia produktu na rynek jest ustalenie jego ceny - tej ostatecznej, pozwalającej z jednej strony na "godziwy zarobek" producenta, z drugiej zaś na zdobycie klientów (mających przecież możliwość wyboru spośród produktów różnych marek). Wbrew pozorom nie jest to zadanie łatwe, szczególnie w przypadku producentów nie mogących pozwolić sobie na wnikliwe (czyli przeważnie kosztowne) badania rynku. Dlatego warto wiedzieć, na co szczególnie zwrócić uwagę w procesie wyceny.