0 1 22.01.2009Believe Interactive – nowy dział w agencji reklamowej Believefirmy TweetW styczniu 2009 agencja reklamowa Believe utworzyła dział Believe Interactive.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.01.2009Digital PR w ofercie Headlines Porter NovelliHeadlines Porter Novelli wykorzystuje potencjał mediów społecznych, oficjalnie rozszerzając obszar swoich specjalizacji o działania Digital PR.
0 1 0 0 0 22.01.2009IMIGe Poland zmienia nazwęW styczniu 2009 roku IMIGe Poland zakończył proces rebrandingu związany z ujednoliceniem struktury grupy POS Media Europe działającej na siedmiu rynkach europejskich. Tym samym oznacza to zmianę nazwy IMIGe Poland Sp. z o.o. na POS Media Poland Sp. z o.o..
0 1 0 0 0 22.01.2009Walentynkowa kampania marki MilkaFirma Kraft Foods Polska już po raz trzeci powiązała komunikację bombonierek I Love Milka z Walentynkami. Uczestnicy Walentynkowego konkursu „Miłosne graffiti” będą mieli szansę złożyć życzenia swoim Sympatiom na kilkudziesięciu wyselekcjonowanych nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 22.01.2009Zapach VIPAgencja marketingu zapachowego BM Factus Polska z początkiem stycznia 2009 roku rozpoczęła proces wdrożenia koncepcji AromaMarketingu w salonach VIP Collection.