0 1 30.01.2009Bed&Breakfast dla firmy CandiafirmyAgencja Bed&Breakfast stworzyła strategię komunikacji mleka "Mamo rosnę" firmy Candia na rynek polski.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55733 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 30.01.2009S4 dla Parkridge RetailAgencja Reklamowa S4 obsługuje firmę Parkridge Retail w zakresie kompleksowych działań PR. Do głównych zadań Agencji należy prowadzenie media relations i działania PR kierowane do partnerów biznesowych firmy.
0 1 0 30.01.2009SWPS partnerem merytorycznym sympozjum komunikacji marketingowej „dokobiet.pl”23 lutego 2009 r. w Warszawie odbędzie się sympozjum poświęcone komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet - „dokobiet.pl". Spotkanie organizuje agencja PR Garden of Words. Głównym partnerem merytorycznym jest Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
0 1 0 30.01.2009Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza na otwarte warsztatyW lutym rozpoczyna się Toster Workshop WSR 2009 - cykl branżowych Warsztatów Otwartych w Warszawskiej Szkole Reklamy.
0 1 0 30.01.2009Konstruktywna przestrzeń komunikacyjnaStudenci koła naukowego corporate identity & public relations, działającego przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, rozpoczęli pracę nad stworzeniem „papierowej przestrzeni komunikacyjnej” z dziedziny komunikacji społecznej – „Konstrukt”. Projekt ten, jest wspierany przez władze uczelni, wydawnictwo Academica i firmę Informative Group. Pierwszy numer ukaże się jesienią 2009 roku.