Batonik to nie broń. Ruszyła kampania Courageous Conversation Global Foundation - Marketing przy Kawie
Batonik to nie broń. Ruszyła kampania Courageous Conversation Global Foundation
  • 1
  • 1
26.02.2020

Batonik to nie broń. Ruszyła kampania Courageous Conversation Global Foundation

Organizacja Courageous Conversation Global Foundation działająca na rzecz równości ras i promowania zrozumienia między rasami przygotowała spot „Not a Gun”. Zwraca w nim uwagę, że nieuzbrojeni czarnoskórzy mężczyźni są trzykrotnie częściej zabijani przez policję niż biali ludzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lutego 2020

25 lutego 2020