Barometr PSP – badanie branży upominków reklamowych
  • 0
  • 1
6.03.2020

Barometr PSP – badanie branży upominków reklamowych

Podczas targów Promo Show Professional organizator wydarzenia, „OOH Magazine” przeprowadził wśród odwiedzających badanie. Celem było zapoznanie się z opinią agencji reklamowych o rynku i branży reklamowej w Polsce oraz poza jej granicami. W badaniu sprawdzono także, czym kierują się klienci końcowi w wyborze gadżetów i jakie ma znaczenie dla nich aspekt ekologiczny upominków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2020

5 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2020

Jarosław Kuźniar, Magdalena Cielecka i Maciej Musiał w programie „Blended Talks” marki Chivas

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i inne pytania w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt „Blended Talks” to seria wywiadów z inspirującymi polskimi postaciami. Wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki whisky Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał.