Barometr Carrefoura – lipcowy wzrost wskaźnika koniunktury konsumenckiej
  • 0
  • 1
15.07.2013

Barometr Carrefoura – lipcowy wzrost wskaźnika koniunktury konsumenckiej

Lipcowa wartość barometru Carrefoura – wskaźnika koniunktury konsumenckiej – wzrosła w porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca o 1,9 punktu i wyniosła -11,0 punktu (w skali od -100 do +100). W drugiej połowie roku spodziewane jest nieznaczne ożywienie gospodarcze – na poziomie między 1 a 2 procent – wynika z analiz Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2013