Bardziej niż materialne prezenty na walentynki cenimy wspólne przeżycia. Mastercard Love Index
  • 0
  • 1
12.02.2018

Bardziej niż materialne prezenty na walentynki cenimy wspólne przeżycia. Mastercard Love Index

W związku ze zbliżającym się Dniem Zakochanych Mastercard po raz trzeci opublikował wskaźnik Mastercard Love Index. To zestawienie obrazujące trendy zakupowe i zwyczaje konsumentów związane z wydatkami na walentynki. Według najnowszych danych od 2015 r. wartość wydatków Europejczyków na wspólnie spędzone chwile z okazji 14 lutego zwiększyła się o 19%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44133 informacji

Masz już konto? Zaloguj się

12 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2018

Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie Deloitte

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.

9 lutego 2018