Bardziej drapieżna i perwersyjna (Advertising Age)
  • 0
  • 1
5.12.2007

Bardziej drapieżna i perwersyjna (Advertising Age)

Jeremy Mullman, Belvedere Vodka Gets Down and Dirty in Ads, Advertising Age, 03.12.2007

Luksusowa polska wódka Belvedere modyfikuje przekaz kierowany do konsumentów za oceanem, stawiając na drapieżność i erotykę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2007

SAR współpracuje z Hewitt Associates przy Badaniu Najlepsi Pracodawcy 2008

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Hewitt Associates, firma doradztwa strategicznego, współpracują przy kolejnej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce (BNP). W ramach współpracy SAR zaprasza swoich członków do wzięcia udziału w Badaniu. Organizator BNP - Hewitt Associates - po zakończeniu badania udostępni SAR specjalny raport, który pozwoli zmierzyć poziom zaangażowania pracowników branży reklamowej oraz jakość praktyk zarządzania ludźmi w porównaniu do bieżącej sytuacji na rynku.