Barbara Kurdej-Szatan z mężem w internetowej kampanii New Balance
  • 1
  • 6
7.09.2018

Barbara Kurdej-Szatan z mężem w internetowej kampanii New Balance

Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan wzięli udział w sesji do internetowej kampanii „Dołącz do rodziny New Balance”. Promują odzież oraz obuwie marki na sezon jesienno-zimowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45129 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

2 miesiące temu

Przeraża mnie, jak łatwo jest dzisiać wykreować cewebrytę.

7 września 2018

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
7.09.2018

Koreańskie kosmetyki, kolorowe maseczki i naturalne składniki – jak o kosmetykach rozmawiają w Sieci Europejczycy? Badanie SentiOne

Firma SentiOne opracowała raport na temat branży kosmetycznej w Europie. Szczególnie uwzględniła kategorię produktów do pielęgnacji twarzy. Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów z kilku regionów europejskich. Raport skupia się na dyskusjach internetowych dla wzmianek w językach: angielskim, niemieckim, polskim, fińskim, czeskim i węgierskim w pierwszej części 2018 r.

6 września 2018