- 0
- 1
Banner kampanii „Odważ się mówić: kocham” w centrum Warszawy
Kampania „Odważ się mówić: kocham” firmy Wyjątkowy Prezent podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości. Zachęca do tego, by o uczuciach mówić otwarcie na co dzień. Siatka reklamowa pojawiła się w centrum Warszawy.
Kampania walentynkowa ma dwie linie kreatywne „Odważ się mówić: kocham” oraz „Podaruj prezenty pełne miłości”.
– Wierzymy, że miłość to wielkie uczucie. Nie chcemy, by ktokolwiek był z niej wykluczony czy też bał się lub wstydził o niej mówić. Zamieściliśmy komunikat „Odważ się mówić: kocham” na siatce w centrum Warszawy, by jasno pokazać, że stoimy na stanowisku, że miłość jest dla każdego. Jeżeli ktoś, widząc go, zadzwoni do drugiej osoby i powie: kocham Cię, to wiem, że spełniliśmy naszą wyjątkową misję – mówi Jakub Matuszewski, CEO Wyjątkowego Prezentu.
Swobodne wyrażanie miłości przez słowa i gesty powinno być czymś naturalnym. Także poprzez codzienny uśmiech i radość płynącą z przebywania w gronie najbliższych. Marka dodaje do tego również przeżycia, które można podarować w formie jej vouchera.
Działania obejmują reklamę zewnętrzną oraz social media. Realizowane są w ramach Emoti Group w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. To kontynuacja kampanii z zeszłego roku: „Powiedz: Kocham Cię”.
- 1