Banner antysmogowy PGNiG ma poprawić jakość powietrza w Katowicach
  • 0
  • 3
9.09.2021

Banner antysmogowy PGNiG ma poprawić jakość powietrza w Katowicach

W centrum Katowic pojawił się banner o powierzchni 130 m2, wykonany z materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2021

8 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2021

Możliwości dużych reklamodawców w zakresie działań w mediach są mniejsze niż ich aspiracje. Wyniki badania WFA

E-commerce, mierzalność, transparentność, działania in house i ESG są obszarami, w których aktualna wydajność i istniejące możliwości nie są dla marek wystarczające. Jak wynika z badania przeprowadzonych przez World Federation od Advertisers we współpracy z firmą Ebiquity, duże międzynarodowe firmy wciąż stoją przed sporymi wyzwaniami w zakresie realizowania swych aspiracji.