- 1
- 1
Bankowość dla nastolatków w nowej kampanii Santander Bank Polska
Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska. W roli głównej wystąpił Marcin Dorociński. Spot „Moc niezależności” skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców.
Reklama zachęca do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
Nowa kampania skupia się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania. Próbują samodzielności, dlatego zdaniem banku to idealny moment na założenie pierwszego konta z aplikacją mobilną.
– W tej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, że Santander Bank Polska ułatwia codzienne życie. Chcemy pomóc rodzicom wspierać swoich nastolatków podczas wchodzenia w dorosłość. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dorastanie to niełatwy czas, ponieważ w życiu nastolatków wszystko zaczyna się zmieniać. I choć cenią sobie nade wszystko niezależność i prywatność, to wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Santander Bank Polska odpowiada na te potrzeby i daje rozwiązania, które pomagają̨ nie tylko młodzieży, ale również rodzicom – wspierać ich niezależność – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Santander Bank Polska.
Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz Internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.
- 1