- 1
- 3
„Banking and Beyond” – kampania reklamowa marki Revolut
Globalna kampania reklamowa firmy finansowej Revolut „Banking and Beyond” obejmuje ponad 20 krajów, w tym Polskę. Spot odkrywa świat możliwości, które klient ma pod ręką, w kieszeni.
W reklamie widz podąża za kobietą, która sięga po kartę Revolut. Przenosi się do uniwersum, w którym pojawiają się kolejne aktywności, doświadczenia i korzyści związane z pieniędzmi – może w nich wybierać. Gdy wraca do świata realnego, już wie, za co zapłaci kartą. Wrażenie kampanii „Banking and Beyond” ma budować:
- estetyka premium,
- emocjonalny sposób opowiadania historii,
- proste przesłanie dla finansowych optymistów – by wierzyli w bankowość, w której wszystko jest możliwe.
Działania mają miejsce po tym, jak Revolut ugościł z końcem roku swoich klientów podczas wydarzenia Revolutionaries w londyńskiej dzielnicy Outernet. Event był hołdem dla innowatorów, którzy zmieniają reguły gry w branży muzycznej, sporcie, designie i biznesie.
Kampania „Banking and Beyond” łączy:
- film,
- reklamę zewnętrzną (OOH), w tym cyfrową (DOOH),
- audio,
- media społecznościowe,
- nowe kanały, np. platformy streamingowe jak Netflix, Amazon i BVOD (we Francji, Włoszech i Niemczech),
- TikTok (w Szwecji, Niemczech i Polsce).
– Tworzenie spotu było niezwykle skomplikowane. Chcieliśmy zrobić coś bardzo autentycznego, z prawdziwym sercem, mimo całkowicie wykreowanej rzeczywistości, w której rozgrywają się sceny. Wymagało to ogromnego zaufania na każdym poziomie, od agencji po klienta. Dowodem jest to, że film powstał. Efekt końcowy sprawia niezwykłe wrażenie, jak na spot komercyjny. To była cudowna podróż dla całej naszej ekipy z zespołu Anomaly i Revolut. Nowy punkt odniesienia – powiedział Ian Pons Jewell, reżyser.
![„Banking and Beyond” – kampania reklamowa marki Revolut](https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2025/01/640x334xRevolut-1-1024x535.png.pagespeed.ic.mK31gO2cGw.jpg)
„Banking and Beyond” – kampania reklamowa marki Revolut
Kampania powstała we współpracy z firmami z branży CGI i postprodukcji/efektów wizualnych – Builders Club i TimeBased Arts.
- 2