Banki Spółdzielcze wykorzystują społeczny dowód słuszności- Marketing przy Kawie
Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słuszności
  • 1
  • 1
11.02.2025

Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słuszności

Kampania telewizyjna Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS zachęca potencjalnych klientów psychologicznym mechanizmem społecznego dowodu słuszności. Informuje, że banki te mają blisko 3 mln klientów.

W spotach pokazują pracowników i klientów Banków Spółdzielczych. Główne hasło kampanii bazuje na mechanizmie społecznego dowodu słuszności. Brzmi: „Już blisko 3 mln klientów korzysta z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. A Ty znasz już ofertę banku po sąsiedzku?”.

Reklamy wyświetlane będą w:

  • głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat,
  • licznych programach tematycznych,
  • internecie.

Banki BPS zapowiadają kolejną odsłonę lokalnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) oraz geotargetowania. Głównym kanałem będzie YouTube oraz nowoczesna telewizja adresowalna, która umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

– Pracujemy teraz nad poszerzeniem reklamy ogólnopolskiej o reklamy lokalne dla każdego z banków naszego Zrzeszenia. Ich wyjątkowość zapewni obecność rzeczywistego pracownika i klienta. To będą realni ambasadorzy poszczególnych banków. Na wiosnę będziemy mogli powiedzieć nieco więcej na ten temat. Teraz chciałbym podkreślić, że to dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom produkcyjnym i nowatorskiemu podejściu do planowania mediów mamy możliwość wyświetlania klientowi reklamy dokładnie tego Banku Spółdzielczego z Grupy BPS, który znajduje się w jego sąsiedztwie – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor biura marketingu Banku BPS.

Targetowanie reklam do osób znajdujących się w sąsiedztwie banku Banki BPS wykorzystywały m.in. w kampanii z 2023 r.

Kreacją i produkcję spotów zajęła się agencja Eskadra. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

  • 1
Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słuszności

Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słuszności

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lutego 2025

10 lutego 2025