- 1
- 1
Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słuszności
Kampania telewizyjna Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS zachęca potencjalnych klientów psychologicznym mechanizmem społecznego dowodu słuszności. Informuje, że banki te mają blisko 3 mln klientów.
W spotach pokazują pracowników i klientów Banków Spółdzielczych. Główne hasło kampanii bazuje na mechanizmie społecznego dowodu słuszności. Brzmi: „Już blisko 3 mln klientów korzysta z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. A Ty znasz już ofertę banku po sąsiedzku?”.
Reklamy wyświetlane będą w:
- głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat,
- licznych programach tematycznych,
- internecie.
Banki BPS zapowiadają kolejną odsłonę lokalnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) oraz geotargetowania. Głównym kanałem będzie YouTube oraz nowoczesna telewizja adresowalna, która umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
– Pracujemy teraz nad poszerzeniem reklamy ogólnopolskiej o reklamy lokalne dla każdego z banków naszego Zrzeszenia. Ich wyjątkowość zapewni obecność rzeczywistego pracownika i klienta. To będą realni ambasadorzy poszczególnych banków. Na wiosnę będziemy mogli powiedzieć nieco więcej na ten temat. Teraz chciałbym podkreślić, że to dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom produkcyjnym i nowatorskiemu podejściu do planowania mediów mamy możliwość wyświetlania klientowi reklamy dokładnie tego Banku Spółdzielczego z Grupy BPS, który znajduje się w jego sąsiedztwie – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor biura marketingu Banku BPS.
Targetowanie reklam do osób znajdujących się w sąsiedztwie banku Banki BPS wykorzystywały m.in. w kampanii z 2023 r.
Kreacją i produkcję spotów zajęła się agencja Eskadra. Media zaplanował i kupił Wavemaker.
- 1