- 1
- 1
Ruszyła kampania Banków Spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców
„Czy własny biznes jest dla każdego?” – to główny motyw skierowanej do przedsiębiorców kampanii marketingowej Banków Spółdzielczych SGB, która ruszyła 1 listopada.
Przekaz kampanii oparto na wglądzie w rzeczywistość prowadzenia firmy. Jednocześnie podkreślono wsparcie, którego Banki Spółdzielcze SGB mogą udzielić w finansowaniu bieżącej działalności oraz inwestycji.
Kampania opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych
Badania wśród polskich firm przeprowadził SGB-Bank. Wyniki pokazały, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania. Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity kredytowe w rachunkach. Kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich:
- transparentność,
- szybkość decyzji kredytowej,
- bezpośredni kontakt z doradcą.
Jednocześnie wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy, że Banki Spółdzielcze SGB oferują pełny zakres usług dla biznesu.
Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii.
Kampania obecna jest w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także w digitalu – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się na nośnikach w przestrzeni miejskiej oraz na paczkomatach w całej Polsce. Kampanię przygotowała agencja GPD.

