Banki Spółdzielcze SGB zwracają się do przedsiębiorców - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania Banków Spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców
  • 1
  • 1
4.11.2025

Ruszyła kampania Banków Spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców

„Czy własny biznes jest dla każdego?” – to główny motyw skierowanej do przedsiębiorców kampanii marketingowej Banków Spółdzielczych SGB, która ruszyła 1 listopada.

Przekaz kampanii oparto na wglądzie w rzeczywistość prowadzenia firmy. Jednocześnie podkreślono wsparcie, którego Banki Spółdzielcze SGB mogą udzielić w finansowaniu bieżącej działalności oraz inwestycji.

Kampania opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych

Badania wśród polskich firm przeprowadził SGB-Bank. Wyniki pokazały, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania. Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity kredytowe w rachunkach. Kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich:

  • transparentność,
  • szybkość decyzji kredytowej,
  • bezpośredni kontakt z doradcą.

Jednocześnie wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy, że Banki Spółdzielcze SGB oferują pełny zakres usług dla biznesu.

Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii.

Kampania obecna jest w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także w digitalu – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się na nośnikach w przestrzeni miejskiej oraz na paczkomatach w całej Polsce. Kampanię przygotowała agencja GPD.

Banki Spółdzielcze SGB z kampanią skierowaną do przedsiębiorców

Banki Spółdzielcze SGB z kampanią skierowaną do przedsiębiorców

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2025