Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamową w radiu
  • 0
  • 1
16.11.2022

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamową w radiu

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię radiową reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br. reklama ma dotrzeć do ponad 5 mln Polaków.

Kredyt o stałym oprocentowaniu może wesprzeć różne potrzeby konsumentów. Mowa np. o zakupach świątecznych, kupnie samochodu, remoncie domu czy wykupieniu ferii zimowych dla całej rodziny.

– Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb z kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach banku i na stronie internetowej. W efekcie powinno przyczynić się to do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe kredytów przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe – komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor departamentu marketingu i analiz biznesowych Banku Pocztowego.

Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-sekundowy, jest promuje kredyt ze stałym oprocentowaniem. Krótkie, 15-sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zaspokoić z pomocą Banku Pocztowego.

Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych, m.in. RMF FM, Radiu Zet, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w internecie.

Spot przygotowała Grandesi Digital Toolkit Agency. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

  • 1
Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamową w radiu

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamową w radiu

16 listopada 2022

15 listopada 2022