Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów
  • 0
  • 1
18.08.2022

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów

Kampania „Kredyty na wszystko, czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, w Radiu Zet i Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5,6 tys. spotów.

Bank reklamuje kredyty, które mogą wesprzeć domowe budżety. Mogą posłużyć np. na opłacenie wakacji, remont domu, zakup urządzeń AGD lub wyprawki szkolnej dla dzieci. Kredyt można wziąć online, przez telefon oraz w oddziałach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.

– Oferta kredytów, którą komunikowaliśmy w radiu w maju i czerwcu br., przyniosła nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuacji kampanii w największych stacjach radiowych oraz lokalnych rozgłośniach. Chcemy dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

W nowym spocie kontynuujemy koncepcję kreatywną opartą na dialogu kobiet rozmawiających o kredycie jak o niezawodnym mężczyźnie, który dba o potrzeby rodziny. Reklama adresowana jest głównie do kobiet. To one bardzo często w sierpniu planują i podejmują decyzje związane z rodzinnymi wydatkami przed rozpoczynającym się rokiem szkolnym – komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor departamentu marketingu i analiz biznesowych Banku Pocztowego.

Spot przygotowała agencja Oxymoron. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

  • 1
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową oferowanych kredytów

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową oferowanych kredytów

17 sierpnia 2022