Bank Pekao wybrał VML na agencję strategiczną i kreatywnąMarketing przy Kawie
Bank Pekao rozstrzyga przetarg na agencję strategiczną i kreatywną
  • 0
  • 1
14.04.2025

Bank Pekao rozstrzyga przetarg na agencję strategiczną i kreatywną

Bank Pekao wybrał do obsługi strategicznej i kreatywnej agencję VML. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata.

Obsługując Bank Pekao, agencja VML będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • strategię,
  • planowanie i realizację kompleksowych kampanii wizerunkowych i produktowych,
  • wsparcie w opracowaniu i bieżącej aktualizacji identyfikacji wizualnej marki.

– Zespół VML zaprezentował bardzo wysokie i holistyczne kompetencje strategiczno-kreatywne, a także świetne zrozumienie najważniejszych wyzwań dla kategorii finansowej. Jesteśmy także pod wrażeniem zaplecza technologicznego i narzędziowego agencji, w tym z wykorzystaniem AI, co realnie wspiera efektywność w komunikacji i marketingu – skomentował Jorge Sánchez Klosinski, dyrektor zarządzający departamentem marketingu w Banku Pekao.

Bank Pekao VML

Bank Pekao wybrał do obsługi strategicznej i kreatywnej agencję VML

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 kwietnia 2025

  • 1
  • 1
  • 0
14.04.2025

Ograniczenie reklamy żywności wysokoprzetworzonej może uderzyć w świąteczne kampanie – ostrzega prezes Marks & Spencer

Ograniczenia reklamy produktów wysokoprzetworzonych w Wielkiej Brytanii, które zaczną obowiązywać od jesieni br., mogą oznaczać koniec tradycyjnych reklam przed Bożym Narodzeniem – ostrzegł prezes sieci handlowej Marks & Spencer, Archie Norman. W reklamach tych dominują bowiem produkty takie jak pudding świąteczny, ciasteczka z bakaliami czy kiełbaski – wszystkie uznawane za junk food.

13 kwietnia 2025