- 1
- 1
Bank Pekao w letniej kampanii telewizyjnej promuje obrączkę płatniczą
Kampania telewizyjna Pekao „Supermoce w podróży” promuje rozwiązania skierowane do miłośników podróży i wygodnego bankowania. Uzupełnieniem tej inicjatywy jest konkurs na Facebooku i Instagramie.
Na początku czerwca Bank Pekao, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podróżników, wprowadził kompleksową ofertę usług, w tym obrączkę płatniczą. To urządzenie umożliwia klientom wygodne płatności zbliżeniowe i wypłacanie gotówki z bankomatu, ponieważ nie wymaga wymiany baterii czy ładowania i jest wodoodporna. W połowie czerwca bank wystartował z ogólnopolską kampanią „Supermoce w podróży”, obecną w telewizji, serwisach VOD, internecie i mediach społecznościowych. Reklamy zachęcają do bankowania z Pekao i korzystania np. z:
- płatności obrączką płatniczą,
- zwrotów za podróżnicze wydatki,
- gwarancji niskich kursów przy płatności kartami za granicą,
- zbierania mil w programie Miles & More.
Elementem towarzyszącym kampanii jest wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych
Uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce, aby walczyć o nagrody.
Aby wziąć udział w akcji, należy zrobić zdjęcie z różową palmą Pekao, zlokalizowaną w strefie bezcłowej jednego z sześciu lotnisk:
- Warszawa im. Chopina,
- Kraków im. Jana Pawła II,
- Gdańsk,
- Katowice,
- Poznań,
- Wrocław.
Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku, odpowiadając na pytane: „Jakie są Twoje supermoce w podróży?”. Post powinien zawierać hashtag #SupermoceŻubra oraz oznaczenie profilu Banku Pekao.
Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda główna – voucher podróżny o wartości 6000 zł. W puli przewidziano również dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1000 zł. Akcja trwa do 15 lipca. Lista laureatów zostanie opublikowana do 31 lipca na profilach banku na Facebooku i Instagramie.
Wiosną br. Bank Pekao wybrał agencję do obsługi kreatywnej.

Bank Pekao w kampanii „Supermoce w podróży” promuje obrączkę płatniczą