„Supermoce w podróży” – Pekao promuje obrączkę płatniczą - Marketing przy Kawie
Bank Pekao w letniej kampanii telewizyjnej promuje obrączkę płatniczą
  • 1
  • 1
4.07.2025

Bank Pekao w letniej kampanii telewizyjnej promuje obrączkę płatniczą

Kampania telewizyjna Pekao „Supermoce w podróży” promuje rozwiązania skierowane do miłośników podróży i wygodnego bankowania. Uzupełnieniem tej inicjatywy jest konkurs na Facebooku i Instagramie.

Na początku czerwca Bank Pekao, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podróżników, wprowadził kompleksową ofertę usług, w tym obrączkę płatniczą. To urządzenie umożliwia klientom wygodne płatności zbliżeniowe i wypłacanie gotówki z bankomatu, ponieważ nie wymaga wymiany baterii czy ładowania i jest wodoodporna. W połowie czerwca bank wystartował z ogólnopolską kampanią „Supermoce w podróży”, obecną w telewizji, serwisach VOD, internecie i mediach społecznościowych. Reklamy zachęcają do bankowania z Pekao i korzystania np. z:

  • płatności obrączką płatniczą,
  • zwrotów za podróżnicze wydatki,
  • gwarancji niskich kursów przy płatności kartami za granicą,
  • zbierania mil w programie Miles & More.

Elementem towarzyszącym kampanii jest wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych

Uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce, aby walczyć o nagrody.

Aby wziąć udział w akcji, należy zrobić zdjęcie z różową palmą Pekao, zlokalizowaną w strefie bezcłowej jednego z sześciu lotnisk:

  • Warszawa im. Chopina,
  • Kraków im. Jana Pawła II,
  • Gdańsk,
  • Katowice,
  • Poznań,
  • Wrocław.

Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku, odpowiadając na pytane: „Jakie są Twoje supermoce w podróży?”. Post powinien zawierać hashtag #SupermoceŻubra oraz oznaczenie profilu Banku Pekao.

Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda główna – voucher podróżny o wartości 6000 zł. W puli przewidziano również dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1000 zł. Akcja trwa do 15 lipca. Lista laureatów zostanie opublikowana do 31 lipca na profilach banku na Facebooku i Instagramie.

Wiosną br. Bank Pekao wybrał agencję do obsługi kreatywnej.

„Supermoce w podróży”

Bank Pekao w kampanii „Supermoce w podróży” promuje obrączkę płatniczą

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lipca 2025