Bank Pekao w kampanii zachęca do skorzystania z PeoPay Kids
  • 1
  • 1
15.07.2020

Bank Pekao w kampanii zachęca do skorzystania z PeoPay Kids

Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids – rozwiązania finansowego ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W nowej kampanii bank przekonuje rodziców, że warto uczyć pociechy od małego świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania.

Według badania „Family Power” zrealizowanego przez firmę IQS rodzice dzieci w wieku 6–13 lat mają świadomość, że powinni edukować pociechy w dziedzinie finansów. W związku z tym Pekao wdrożyło PeoPay Kids, czyli rozwiązanie, które uczy dziecko zarządzać pieniędzmi. Teraz firma rusza z jego promocją.

Podstawą pakietu jest aplikacja dla najmłodszych z wirtualnym trenerem, który wyjaśnia różne pojęcia z zakresu finansów oraz tłumaczy, jak skutecznie oszczędzać i gospodarować środkami. Najmłodsi mają możliwość tworzenia skarbonek w ramach konta oszczędnościowego Mój skarb, by odkładać w nich pieniądze na wybrane przez siebie cele.

Mogą też zrealizować przelew z bezpłatnego Konta Przekorzystnego lub doładować telefon – w tym wypadku prośba o autoryzację transakcji jest zawsze wysyłana rodzicowi. Mama lub tata z panelu rodzica umieszczonego w swojej bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay mogą dyskretnie nadzorować finanse dziecka oraz zasilić jego konto.

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bank wystartuje z 30-sekundowym spotem, który przedstawia korzystającą z aplikacji bohaterkę reklamy. W wirtualnej skarbonce dziewczynka uzbierała na rower i wybrała się z tatą po jego zakup. W sklepie jednak wpada jej w oko atrakcyjniejszy, ale i droższy jednoślad. Ponieważ nie ma wystarczających środków, staje przed poważnym dylematem, skąd wziąć resztę brakujących pieniędzy, aby zrealizować swoje marzenie.

Reklama będzie także wyświetlana w kinach w całym kraju przed filmami familijnymi oraz w kinach letnich w wakacyjnych miejscowościach. W sierpniu Pekao zamieni w telewizji dłuższy spot na dwie 15-sekundowe reklamy. Kampania obejmie również 8-sekundowy telewizyjny spot sponsorski, działania w Internecie i mediach społecznościowych. Działania potrwają do końca sierpnia.

Ponadto Bank Pekao szykuje specjalny mechanizm – bota na Messengerze. Od sierpnia rodzic będzie mógł wcielić się w wirtualnego trenera i podłożyć swój głos, by dubbingować bohaterów z brygady PeoPay Kids (żubra, lisa, złotówkę). Znajomy głos ma przykuć uwagę malucha i przekazać mu cenne finansowe rady. Bank planuje też organizację konkursu na Facebooku.

  • Strategia komunikacji, koncept kreatywny i realizacja kampanii: Saatchi & Saatchi IS
  • Reżyseria: Paweł Borowski
  • Zdjęcia: Arkadiusz Tomiak
  • Produkcja: Lucky Luciano
  • Postprodukcja: Prodigious
  • Działania w Internecie i performance marketing: Sales & More
  • Social media: Digital Kingdom,
  • Zakup mediów: Fullsix Media
  • 1
Bank Pekao

Bank Pekao promuje rozwiązanie PeoPay Kids

15 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2020

45 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie Deloitte

W związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.

14 lipca 2020