Bank Pekao w kampanii zachęca do skorzystania z PeoPay Kids
  • 1
  • 1
15.07.2020

Bank Pekao w kampanii zachęca do skorzystania z PeoPay Kids

Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids – rozwiązania finansowego ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W nowej kampanii bank przekonuje rodziców, że warto uczyć pociechy od małego świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2020

45 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie Deloitte

W związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.

14 lipca 2020