Bank Millennium: „To normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon” - Marketing przy Kawie
Bank Millennium zachęca do pożyczki gotówkowej – „To normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon”
  • 1
  • 1
5.05.2025

Bank Millennium zachęca do pożyczki gotówkowej – „To normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon”

W telewizji oraz internecie ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa. Bank Millennium zachęca do skorzystania z oferty pożyczki gotówkowej.

Radosław Kotarski i Maciej Musiał przekonują w spocie: „To normalne, że plany są po to, żeby je realizować i że mały człowiek miewa wielkie potrzeby. To też normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon”. Podkreślają też, że to normalne, że wtedy warto sięgnąć po pożyczkę gotówkową Banku Millennium.

Kampania akcentuje fakt, że pożyczkę można wziąć online i bez prowizji. W aktualnej promocji „Powiedz tak marzeniom – edycja V” klient sam decyduje, jak długo będzie spłacał zobowiązanie w stałych ratach.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Radosław Kotarski jest ambasadorem Banku Millennium od 2013 r., marce zaproponowała go agencja Change. Kotarski popularność zdobył jako twórca internetowego programu popularnonaukowego „Polimaty”.

Bank Millennium zachęca do pożyczki gotówkowej

Bank Millennium: „To normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 maja 2025

30 kwietnia 2025

29 kwietnia 2025