- 1
- 3
Radosław Kotarski i Maciej Musiał pokazują, jak korzystać z aplikacji banku Millennium
W reklamie telewizyjnej Bank Millennium promuje swoją aplikację mobilną. Pokazuje, jak wykorzystać jej możliwości w trakcie wakacyjnej podróży.
W nowej reklamie telewizyjnej Radosław Kotarski i Maciej Musiał pokazują swobodę, z jaką wiąże się wakacyjne podróżowanie z inteligentną aplikacją mobilną przygotowaną przez Bank Millennium.
Wybrane funkcje aplikacji dla podróżników to:
- dzielenie rachunku,
- opłacanie miejsca parkowania samochodu,
- wymiana walut bezpośrednio w apce bankowej.
Bohaterowie spotu jednym dotknięciem palca w ekran smartfonu dzielą płatność za rezerwację żaglówki, opłacają parkowanie auta w kurorcie, a następnie żeglują po tafli jeziora.
Aplikacja Banku Millennium umożliwia też natychmiastową wymianę walut (EUR, USD, GBP, CHF)
Użytkownicy mogą również podpiąć konta walutowe do dowolnej karty debetowej, co pozwala na płatności za granicą bez dodatkowych kosztów przewalutowania.
Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale marki na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
- 3