ING Bank Śląski ruszył z kampanią „Pensji na już”
  • 1
  • 1
2.08.2018

ING Bank Śląski ruszył z kampanią „Pensji na już”

22 lipca rozpoczęła się kampania promująca „Pensję na już” – nowy produkt kredytowy oferowany przez ING Bank Śląski. Akcja reklamowa potrwa do końca września.

„Pensja na już” promowana jest spotami o długości 30 i 15 sekund. Działania mają charakter zasięgowy. Reklamy emitowane są na głównych antenach telewizyjnych, w wybranych kanałach tematycznych oraz w Internecie (display, wideo, content marketing, media społecznościowe).

Kampania prowadzona jest w ramach platformy komunikacyjnej „ING Bank Śląski – liczą się ludzie”.

  • Kreacja: Brain
  • Planowanie i zakup mediów: MullenLowe MediaHub
  • 1

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

1 sierpnia 2018