Bakoma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek w social media
  • 0
  • 3
7.11.2018

Bakoma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek w social media

Bakoma powierzyła agencji reklamowej Upside realizację projektów komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych dla trzech marek. Są to: Bakoma Bio, 7 Zbóż i Satino.

Upside będzie odpowiadać za strategię, kreację i produkcję reklam, które pojawią się w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku. W przetargu brało udział kilka agencji. Ich nazwy nie zostały ujawnione.

W przypadku marek Bakoma Bio i 7 Zbóż działania w social media będą kontynuacją ich komunikacji ATL. Dla Bakomy Bio jest to platforma „Biorę naturę”, a dla marki 7 Zbóż „Prawdziwe jest to, co proste”. Działania wokół marki Satino skierowane są do kobiet „nieidealnych” i oparte na grach słownych w rodzaju: „Od jutra się biorę, a jutro… Też od jutra się biorę” albo „Satino Paryż i marzysz”.

Umowę podpisano na rok.

  • 3
 

7 listopada 2018