Bahlsen Polska ponownie wybrał Starcom
  • 0
  • 1
16.04.2021

Bahlsen Polska ponownie wybrał Starcom

Przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski, ponownie wygrał Starcom (Publicis Groupe). W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.

Agencja mediowa Starcom została wybrana w przetargu, który dotyczył wszystkich kanałów komunikacji. Postępowanie obejmowało Polskę i Rumunię w związku z tym, że Bahlsen Polska jest hubem komunikacyjnym na Europę Środkową i Wschodnią.

Decyzja o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 r. Starcom nadal będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy i centralę z Czech.

  • 1
Bahlsen Polska ponownie wybrał Starcom

Bahlsen Polska ponownie wybrał Starcom

16 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2021

Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOB

Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią. Wiele firm wdrożyło zupełnie nowe działania CSR, które miały nieść pomoc i wsparcie. W 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” odnotowano ponad 40 proc. wzrostu działań zgłoszonych do publikacji po raz pierwszy. Łączna liczba praktyk, które znalazły się w raporcie, stanowi rekordowe w historii wydawnictwa blisko 2000.