Badanie zdalnych form kontaktu – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej
  • 0
  • 8
16.02.2015

Badanie zdalnych form kontaktu – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej

Audytorzy Dive Polska na zlecenie portalu MojeBankowanie.pl sprawdzili, jak firmy z poszczególnych sektorów dbają o jakość zdalnych kanałów kontaktu z klientami. Zbadali trzy branże: bankowość, ubezpieczenia i telefonię komórkową. Badanie wykazało, że najlepszą jakość zdalnej obsługi oferuje sektor bankowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2015