„Badanie zdalnych form kontaktu” – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej
  • 0
  • 3
6.05.2015

„Badanie zdalnych form kontaktu” – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej

Z bankiem, towarzystwem ubezpieczeniowym czy operatorem telefonii komórkowej najlepiej skontaktować się poprzez infolinię. Pokazała to 2. edycja „Badania zdalnych form kontaktu”, przeprowadzona przez portal MojeBankowanie.pl. Wyniki wskazują również, które instytucje najlepiej radzą sobie w komunikacji z klientem za pomocą infolinii, strony internetowej oraz drogą elektroniczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2015