Badanie wizerunku polskiego sektora kosmicznego. Raport Planet PR i PSMM
  • 0
  • 0
6.03.2018

Badanie wizerunku polskiego sektora kosmicznego. Raport Planet PR i PSMM

Sektor kosmiczny kojarzony był wcześniej głównie z nauką. Dzisiaj stał się istotną częścią rozwoju biznesu. Za jego ewolucją powinna iść właściwa zmiana komunikacji. Potencjał branży w tej kwestii prezentuje „Raport na temat wizerunku sektora kosmicznego w Polsce”. Na zlecenie Agencji Rozwoju Przemysłu przygotowały go Planet PR i Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44575 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 marca 2018