Badanie „True Gen” – generacja Z i jej wpływ na firmy
  • 0
  • 0
14.11.2018

Badanie „True Gen” – generacja Z i jej wpływ na firmy

Przedstawiciele generacji Z (urodzeni między 1995 a 2010 r.) są prawdziwymi cyfrowymi tubylcami. Od najmłodszych lat stykają się z Internetem, sieciami społecznościowymi i mobile. Jakie cechy wyróżniają to pokolenie i co to oznacza dla marek i wzorców konsumpcji? Sprawdziła to firma McKinsey.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45631 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

mkrk

3 miesiące temu

Dziwny jest ten podział rocznikowy. Kompletnie się z nim nie zgadzam! Mieszczę się w nim i moje młodsze kuzynostwo też. Ludzie poniżej 2000 są inni niż ci powyżej do 2010, inni pod względem tego w jakim wieku stykali się z kolejnymi technologiami a także inni konsumenci.

Paweł

3 miesiące temu

Stwierdzenie że pokolenie Z namiętnie gra w gierki a starsi nie jest bez sensu. Za 50 lat ci ludzie nie będą grali w gierki bo zwyczajnie z tego wyrosną. Podobnie z innymi sprawami. Tak więc wiele z tych wniosków jest źle dopasowanych: to nie o internet i komputeryzację chodzi tylko o wiek. Zawsze młodzi byli idealistami i mniejszymi materialistami niż starsi.

14 listopada 2018