Badanie PARP w sektorze komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
24.02.2022

Badanie PARP w sektorze komunikacji marketingowej

Sektor komunikacji marketingowej sprostał wyzwaniom obecnej, trudnej sytuacji na rynku. W ciągu ostatnich dwóch lat ponad 60% przedsiębiorstw z tego obszaru odnotowało zysk. Pandemia pogłębiła wcześniejsze tendencje związane z cyfryzacją sektora. Komunikacja w mediach tradycyjnych wyraźnie traci na znaczeniu, natomiast rośnie zapotrzebowanie na kompetencje cyfrowe i znaczenie komunikacji human to human. PARP prezentuje raport z badań sektora oraz zaprasza na spotkanie online i dyskusję na temat kierunków rozwoju branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2022

„Au(teen)tyzm” – projekt od nastolatków dla nastolatków ze spektrum autyzmu

„Nie wyglądasz na autystkę”, „Nie możesz być autystyczna, bo chodzisz na koncerty”, „Masz znajomych, więc nie jesteś autystyczna”, „Jesteś za ładna na autyzm”. Każdy, kto otrzymał już diagnozę spektrum autyzmu, pewnie nie raz słyszał takie zdania. Aby odczarować stereotypy i wspomóc autystycznych rówieśników poszukujących rzetelnej wiedzy na ten temat, cztery dziewczyny ze szkoły w Nowym Tomyślu stworzyły projekt społeczny o nazwie „Au(teen)tyzm”. Zrobiły to w ramach ogólnopolskiej olimpiady „Zwolnieni z teorii”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2022

70% przedsiębiorstw nie zapewnia w pełni kompleksowej obsługi użytkowników – pokazuje „2022 Connectivity Benchmark Report”

MuleSoft, spółka zależna Salesforce, zaprezentowała „2022 Connectivity Benchmark Report”. Pokazuje on, że 70% przedsiębiorstw ma problemy z zapewnieniem w pełni kompleksowej obsługi użytkowników we wszystkich kanałach. Dane pokazują, że dzieje się to w czasie, gdy prawie trzy czwarte (72%) interakcji z klientami ma teraz charakter cyfrowy. Wraz z przyspieszeniem cyfryzacji przedsiębiorstwa mogą stracić średnio 7 mln dol. przychodów, jeśli nie uda im się zrealizować projektów związanych z transformacją cyfrową.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2022

Poczucie bezpieczeństwa polskich badanych wypada wyraźnie gorzej niż deklarowane na świecie. Badanie Global State of the Consumer Tracker Deloitte

Początek 2022 r. nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów – wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Spadające nastroje Polaków odzwierciedlają trudną sytuację pandemiczną panującą w kraju pod koniec stycznia bieżącego roku. Widać to zarówno w nadal rosnącej niechęci do powrotu do biur, jak i w ponownie deklarowanym zaniepokojeniu odczuwanym podczas robienia zakupów w tradycyjnych sklepach.