Badanie Mindreader 2011: raport - Marketing przy Kawie
Badanie Mindreader 2011: raport
  • 0
  • 2
23.01.2012

Badanie Mindreader 2011: raport

W Internecie stawiamy przede wszystkim na informację. Blisko 75 proc. dorosłych Polaków najczęściej sprawdza w Sieci aktualności z kraju i ze świata. Co trzecia osoba najchętniej wyszukuje informacje dotyczące rozrywki, a blisko 30 proc. z nas przyznaje się, że codziennie spędza czas na portalach typu YouTube.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55399 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 stycznia 2012

21 stycznia 2012

20 stycznia 2012