Badanie kapitału społecznego marek GoodBrand Social Equity Index
  • 0
  • 1
25.03.2009

Badanie kapitału społecznego marek GoodBrand Social Equity Index

Podczas otwarcia kolejnej edycji Media Trendów, Paweł Niziński, partner zarządzający GoodBrand & Company Polska, przedstawił pierwsze wyniki badania wartości społecznej marek GoodBrand Social Equity Index. Przeprowadzone w marcu badanie obejmuje ponad 300 najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2009

Przednówkowy podmuch pesymizmu

Od kilku miesięcy rośnie pesymizm Polaków. Marzec nie był tutaj wyjątkiem: po raz kolejny nastroje wyraźnie się pogorszyły. W marcu mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów WOK obniżył się o 4 pkt. w porównaniu z lutym do 67 pkt. Pogorszenie szczególnie mocno dotyczy ocen klimatu gospodarczego, które obniżyły się o 7 pkt. do zaledwie 47 pkt. Tak niskich ocen klimatu gospodarczego nie obserwowano od 1992 roku. Polacy oceniają, że kryzys już dotknął naszą gospodarkę.