Badania pokazują, że jedna trzecia Europejczyków obejrzy igrzyska olimpijskie w Internecie (infografika) - Marketing przy Kawie
Badania pokazują, że jedna trzecia Europejczyków obejrzy igrzyska olimpijskie w Internecie (infografika)
  • 0
  • 4
24.07.2012

Badania pokazują, że jedna trzecia Europejczyków obejrzy igrzyska olimpijskie w Internecie (infografika)

Riverbed Technology, firma zajmująca się poprawą wydajności sieci IT, przedstawia badania, z których wynika, że więcej niż jedna trzecia Europejczyków chce obejrzeć XXX Letnie Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2012

Holmes Report 2012: Edelman utrzymuje czołową pozycję wśród światowych agencji PR i przekracza 600 mln dolarów przychodu

Agencja Edelman stała się pierwszą firmą public relations, która przekroczyła w 2011 roku przychód w wysokości 600 milionów dolarów. Dzięki temu utrzymała pierwsze miejsce w rankingu Holmes Report, odnotowującym 250 największych światowych agencji PR. Edelman wyprzedziła agencje Weber Shandwick oraz Fleishman-Hillard. Wśród dziesięciu najlepszych agencji także Edelman może pochwalić się największym wzrostem w 2011 roku – 15,7%.