Badania mediów i ich miejsce w planowaniu komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
10.11.2006

Badania mediów i ich miejsce w planowaniu komunikacji marketingowej

Koło Naukowe Badań Marketingowych „Chi Kwadrat” zaprasza do udziału w konferencji „Badania mediów i ich miejsce w planowaniu komunikacji marketingowej”. Konferencja odbędzie się w Warszawie, w dniach 17-18 listopada 2006, w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie (BUW – ul. Dobra 56/66, Sala 316).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52269 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2006

AMS Mecenasem Kultury 2006

8 listopada na Zamku Królewskim w Warszawie Prezes Piotr Parnowski w imieniu AMS odebrał z rąk Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Ujazdowskiego oraz Pawła Sosnowskiego – Prezesa Fundacji Złote Orły statuetkę Mecenasa Kultury 2006. Nagroda została przyznana w kategorii Patron Medialny "za całokształt działalności, w ramach której objęto patronatem ponad 90 projektów i jednostek kulturalnych, nieodpłatnie udostępniając nośniki reklamy zewnętrznej".