Babcia Eugenia piecze sernik w bożonarodzeniowym spocie OSM Piątnica
  • 1
  • 1
27.11.2020

Babcia Eugenia piecze sernik w bożonarodzeniowym spocie OSM Piątnica

23 listopada rozpoczęła się świąteczna kampania OSM Piątnica. Działania promocyjne, których celem jest ukazanie marki jako niezastąpionej podczas bożonarodzeniowych przygotowań, potrwają do 24 grudnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2020

26 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2020

Większość Polaków kupi prezenty świąteczne w Internecie – wyniki badania

Popularność zakupów online stale rośnie, a w niektórych kategoriach produktów udział internetowych konsumentów jest już większy niż stacjonarnych. Tak jest np. w przypadku prezentów świątecznych. Te, jak wynika z badania przygotowanego dla firmy Wonga Polska, zamawia w Internecie 73 proc. Polaków. Po świąteczne upominki do sklepów stacjonarnych udaje się co czwarty ankietowany.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2020

Szczepan Twardoch mówi o „żenująco głupim i pięć razy za długim” spocie promującym polską literaturę za granicą

Instytut Książki zaprezentował film „New Books from Poland 2020”. Ma on być światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów, przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule. Spot ostro skrytykował Szczepan Twardoch, którego „Pokora” znalazła się w tym zestawieniu.