B-marketing podczas wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej
  • 0
  • 1
26.09.2007

B-marketing podczas wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej

Uczestnicy wrocławskiej Giełdy Mieszkaniowej, która odbyła się 15-16 września, mieli okazję zetknąć się z niecodzienną formą reklamy. Zanim jeszcze na dobre weszli do budynku na ich telefonach komórkowych pojawiło się pytanie "Czy chcesz otrzymać zdjęcie swojego przyszłego domu od firmy RAFIN"? Warunkiem otrzymania przekazu było posiadanie włączonego Bluetooth w swoim telefonie komórkowym. Po twierdzącej odpowiedzi na ich telefony w kilka sekund automatycznie ściągała się wizualizacja budowanego właśnie osiedla mieszkaniowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2007