"Aż pić się chce!" - nowa kampania reklamowa Nałęczowiaki
  • 0
  • 1
5.05.2008

„Aż pić się chce!” – nowa kampania reklamowa Nałęczowiaki

5 maja startuje nowa kampania reklamowa Nałęczowianki – naturalnej wody mineralnej z Nałęczowa. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, outdoor oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Hasło kampanii to „Aż pić się chce!”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2008

Commit Polska testuje Macierz Celów Wizerunkowych

Międzynarodowa firma z branży IT - Commit Polska, opracowała program, który docelowo ma wspomóc menedżerów i specjalistów public relations i komunikacji, w pomiarze efektów ich pracy. Program przygotowany został w oparciu o autorską koncepcję dr. Dariusza Tworzydło, eksperta ds. public relations, członka Rady Etyki PR, a także pomysłodawcę i organizatora zakończonego niedawno, a zorganizowanego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Kongresu Public Relations.