0 1 27.02.2012Axe z agencją kreatywnąfirmy TweetPrzetarg na obsługę Axe, marki należącej do portfolio koncernu Unilever, wygrała agencja TBWA/Tequila.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54847 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.02.2012Home Profit z agencją public relationsProgram oszczędnościowy Home Profit rozpoczął współpracę z agencją dotPR. Agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami oraz widocznością marki w social media.
0 1 0 0 0 27.02.2012Kampania promująca nową wersję Systemu Informacji Prawnej LegalisPod hasłami „Wiarygodny partner w codziennej pracy”, „Twój osobisty smak” oraz „Komentarze w najlepszym gatunku” Wydawnictwo C.H. Beck rozpoczęło w lutym kampanię promującą nową wersję Systemu Informacji Prawnej Legalis.
0 1 0 0 0 27.02.2012Wpływy reklamowe radia urosły w 2011 r. o ponad 6 proc.Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach – wynika z raportu stworzonego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 27.02.2012Marquard sprzedał „Olivię”Wydawnictwo Marquard Media Polska sprzedało prawa do tytułu „Olivia” wydawnictwu Bauer. Redakcja „Olivii” w pełnym składzie przejęta zostanie przez kupujące tytuł wydawnictwo. Po zakupie w 2010 r. i relaunchu miesięcznika „Hot” jest to kolejny ruch Marquarda świadczący o koncentrowaniu się wydawnictwa na segmencie luksusowym.