Avon rozpoczyna kampanię walentynkową i wprowadza zapach Attraction Desire
  • 1
  • 2
2.02.2021

Avon rozpoczyna kampanię walentynkową i wprowadza zapach Attraction Desire

Avon wystartował z kampanią walentynkową, w której przedstawia nową kolekcję perfum Attraction Desire dla niej i dla niego. Marka podkreśla, że zapachy te działają jak afrodyzjak, pobudzają zmysły i są idealnym prezentem na zbliżający się Dzień Zakochanych. W klipie reklamowym i sesji zdjęciowej wystąpiła modelka Edyta Zając.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 lutego 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2021

Polacy bardziej zainteresowani sportem w czasie pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

W roku pandemicznym odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie łącznie 90% Polaków deklaruje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2021

Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralem

W dobie pandemii branża gastronomiczna jest jedną z tych, które mocno ucierpiały wskutek wprowadzonych obostrzeń i zakazów. Wiele lokali ogłosiło upadłość, inne walczą o przetrwanie. Bazowanie na samej sprzedaży na wynos i dostawach rzadko rekompensuje straty, a dla niektórych lokali jest całkowicie niemożliwe. Good Looking Studio, chcąc wyrazić wsparcie dla branży, namalowało w Warszawie mural o tematyce gastronomicznej.