0 1 7.05.2009Avon promuje szminki 24K Ultra Colour Richkampanie reklamowe TweetW maju ruszyła kampania reklamowa dla nowej szminki 24K Ultra Colour Rich firmy Avon.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54839 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.05.2009Nowy wizerunek warszawskiego deweloperaMT Development rozpoczął proces zmiany wizerunku. Wprowadzone zostało nowe, bardziej przyjazne logo, a strona internetowa zyskała nowy wygląd.
0 1 0 0 0 7.05.2009Dobra Nasza dla TaoTao4 maja 2009 roku, pod hasłem „TaoTao – Harmonia Smaków”, ruszyła kampania telewizyjna promująca markę i produkty TaoTao.
0 1 0 0 0 7.05.2009Polscy turyści w InternecieGoogle opublikowało raport dotyczący roli internetu w procesie wyboru i zakupu usług turystycznych przez polskich internautów. Wyniki badań potwierdzają, że przyszli klienci poszukują zarówno usług, jak i informacji o nich w internecie, niezależnie od tego czy finalnie transakcji dokonają poprzez internet, czy osobiście u przedstawiciela firmy. Badania podkreślają dużą rolę internetu w procesie docierania do klientów z nowymi ofertami i usługami wprowadzanymi przez firmy z branży turystycznej, zarówno te działające wyłącznie online, jak i tradycyjnie.
0 1 0 0 0 7.05.2009Rusza kampania promująca lokatę "Po prostu"Pod hasłem „innych haczyków nie mamy...” rusza kampania promująca lokatę „Po prostu”, skierowana do klientów Fortis Banku i Dominet Banku.