Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchain
  • 1
  • 1
21.01.2020

Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchain

Marka Avocados From Mexico rozpoczęła kampanię wokół Super Bowl. Wykorzystuje w niej blockchain.

Brand, współpracując z firmą Vatom Labs, umożliwia fanom tworzenie wirtualnego portfela za pośrednictwem swojej strony WWW. Akcja rozpoczęła się 16 stycznia. Do 3 lutego – dnia, w którym rozegrany będzie finał ligi futbolu amerykańskiego – Avocados From Mexico poinformuje użytkowników za każdym razem, gdy wypuści nowy internetowy token. Poda też instrukcję, jak go odebrać.

Tokeny są nabywane poprzez wykonywanie określonych działań. Może to być udostępnianie wiadomości o awokado z Meksyku lub śledzenie marki w mediach społecznościowych.

Więcej zebranych tokenów oznacza więcej internetowych pieniędzy. Każdy token daje szansę na wygranie nagrody w wysokości ponad 30 tys. dol.

Prezenty będą również oferowane za pośrednictwem Twittera. Tam użytkownicy mogą przesyłać dalej tweety z kampanii Super Bowl i wiadomości o awokado z Meksyku, używając hashtagu #AvoNetwork. Dzięki temu mogą wygrać designerski diadem o wartości 2745 dol. lub odebrać jego równowartość w gotówce.

Źródło: www.mobilemarketer.com

  • 1
Avocados From Mexico

Avocados From Mexico wykorzystuje blockchain w kampanii

21 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”

56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl

Budowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.