Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchain
  • 1
  • 1
21.01.2020

Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchain

Marka Avocados From Mexico rozpoczęła kampanię wokół Super Bowl. Wykorzystuje w niej blockchain (tokeny NFT).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”

56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl

Budowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.