Aviva z kampanią telewizyjną promującą serwis do inwestowania - Marketing przy Kawie
Aviva z kampanią telewizyjną promującą serwis do inwestowania
  • 1
  • 0
28.02.2018

Aviva z kampanią telewizyjną promującą serwis do inwestowania

„Inwestowanie ma się rozumieć” – to hasło, pod którym Aviva promuje serwis Aviva24.pl. Ma on ułatwić zainteresowanym zdobycie podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i pomóc w podjęciu świadomej decyzji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lutego 2018

27 lutego 2018