Autorskie przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli
  • 0
  • 4
3.08.2018

Autorskie przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona współpracy Coca-Coli z Ewą Wachowicz. Tym razem ambasadorka marki, autorka książek i producentka programów kulinarnych przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych na wakacyjnego grilla lub piknik. Znalazły się one na opakowaniach napoju.

Ewa Wachowicz podpisała kontrakt ambasadorski z Coca-Colą w kwietniu br. Dotychczas w ramach współpracy promującej przekaz „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” zrealizowano:

  • 4-odcinkowy cykl „Ewa, ugotuj nam to!”,
  • tematyczne lokowanie produktów w autorskim programie „Ewa gotuje” na antenie Polsatu.

Tym razem ambasadorka oddaje w ręce konsumentów swoje ulubione mięsne i wegetariańskie przepisy na wakacyjną kuchnię plenerową. Podaje przepisy m.in. na tartę szpinakową, pstrąga na sałacie, sałatkę z cytrusami i indykiem oraz szaszłyki z łososia i ananasa. Potrawy inspirowane są nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską.

Kampania zaplanowana została w prasie (wybrane tytuły kobiece), Internecie oraz punktach sprzedaży.

Opakowanie zawsze było dla nas istotnym elementem komunikacji z konsumentem. Cieszy nas fakt, że na etykietach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5 l i 1,75 l znajdują się teraz przepisy ambasadorki, Ewy Wachowicz. Fani familijnych kulinariów mają do wyboru 11 wyjątkowych przepisów: łatwych do przygotowania i dopasowanych do różnych preferencji smakowych. Ze względu na ich wakacyjny i plenerowy charakter zachęcamy tym samym do rodzinnego korzystania z letniego czasu – mówi Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

  • Pomysł i strategia kampanii, planowanie i zakup mediów, a także współpraca z ambasadorką: MediaCom
  • Kreacja i produkcja etykiet z przepisami oraz materiałów BTL: Fortis
  • Komunikacja w Internecie, w tym w social media: LiquidThread
  • Aktywności PR, w tym formaty w prasie kobiecej: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • 4

3 sierpnia 2018

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.