Autorskie przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli - Marketing przy Kawie
Autorskie przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli
  • 0
  • 4
3.08.2018

Autorskie przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona współpracy Coca-Coli z Ewą Wachowicz. Tym razem ambasadorka marki, autorka książek i producentka programów kulinarnych przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych na wakacyjnego grilla lub piknik. Znalazły się one na opakowaniach napoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 sierpnia 2018

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.