- 1
- 1
DHL promuje automaty paczkowe w rytmie rapowym
„Rapująca” kampania DHL eCommerce Polska promuje automaty paczkowe DHL Box 24/7. Działania mają w humorystyczny sposób łączyć komunikację wizerunkową z ofertami cenowymi.
Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z dostawy do paczkomatów DHL Box 24/7. Według marki te mają idealnie wpisywać się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.
Główne hasło kampanii to: „DHL Box 24/7. Łatwo przychodzi”
Podkreśla, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL: w dowolnym czasie, miejscu i formie, dostosowanej do indywidualnych potrzeb.
Jak pokazuje raport DHL eCommerce Trends 2025, aż 79% Polaków porzuca koszyk zakupowy, jeśli nie znajdzie preferowanej opcji dostawy. Elastyczność i wygoda stają się dziś kluczowym elementem doświadczenia zakupowego. Kampania podkreśla więc, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL. W całej Polsce jest blisko 6,5 tys. automatów tej marki.
Kampania generyczna będzie przeplatana z taktycznymi wariantami, które promują odbiory w promocyjnej cenie u kluczowych partnerów DHL.
Głównym elementem spotów są rapowane motywy, w których wykorzystano dźwięki wydawane przez maszyny DHL Box 24/7. W ten sposób marka chce pokazać, że automaty paczkowe wpisują się w styl życia dzisiejszych konsumentów, którzy żyją w swoim rytmie i bez ograniczeń. Ze względu na swój charakter kampania będzie emitowana w mediach dostosowanych do emisji wideo z dźwiękiem. W tym przede wszystkim na YouTube, Tiktoku, Facebooku i Instagramie. Kampania obejmuje działania public relations i social media.
- Agencja odpowiedzialna za kreację i przygotowanie spotów: Mullenlowe
- Zakup mediów: Mediahub

Automaty DHL Box 24/7 promowane w rytmie rapowym