DHL Box 24/7 promowane w rytmie rapowym - Marketing przy Kawie
DHL promuje automaty paczkowe w rytmie rapowym
  • 1
  • 1
16.06.2025

DHL promuje automaty paczkowe w rytmie rapowym

„Rapująca” kampania DHL eCommerce Polska promuje automaty paczkowe DHL Box 24/7. Działania mają w humorystyczny sposób łączyć komunikację wizerunkową z ofertami cenowymi.

Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z dostawy do paczkomatów DHL Box 24/7. Według marki te mają idealnie wpisywać się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

Główne hasło kampanii to: „DHL Box 24/7. Łatwo przychodzi”

Podkreśla, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL: w dowolnym czasie, miejscu i formie, dostosowanej do indywidualnych potrzeb.

Jak pokazuje raport DHL eCommerce Trends 2025, aż 79% Polaków porzuca koszyk zakupowy, jeśli nie znajdzie preferowanej opcji dostawy. Elastyczność i wygoda stają się dziś kluczowym elementem doświadczenia zakupowego. Kampania podkreśla więc, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL. W całej Polsce jest blisko 6,5 tys. automatów tej marki.

Kampania generyczna będzie przeplatana z taktycznymi wariantami, które promują odbiory w promocyjnej cenie u kluczowych partnerów DHL.

Głównym elementem spotów są rapowane motywy, w których wykorzystano dźwięki wydawane przez maszyny DHL Box 24/7. W ten sposób marka chce pokazać, że automaty paczkowe wpisują się w styl życia dzisiejszych konsumentów, którzy żyją w swoim rytmie i bez ograniczeń. Ze względu na swój charakter kampania będzie emitowana w mediach dostosowanych do emisji wideo z dźwiękiem. W tym przede wszystkim na YouTube, Tiktoku, Facebooku i Instagramie. Kampania obejmuje działania public relations i social media.

  • Agencja odpowiedzialna za kreację i przygotowanie spotów: Mullenlowe
  • Zakup mediów: Mediahub
Automaty DHL Box 24/7 promowane w rytmie rapowym

Automaty DHL Box 24/7 promowane w rytmie rapowym

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 czerwca 2025

14 czerwca 2025

13 czerwca 2025

  • 0
  • 1
  • 0
13.06.2025

45% konsumentów nie czuje się adresatami reklam – raport „Prawda o pokoleniach”

Ipsos i Mediahub opublikowały raport „Prawda o pokoleniach”, który na bazie wyników badania analizuje powszechne przekonania na temat różnic międzypokoleniowych w polskim społeczeństwie. Badanie wykazało, że popularne etykiety takie jak Generacja Z, Milenialsi, Pokolenie X czy Baby Boomers często maskują rzeczywiste podobieństwa między ludźmi, prowadząc do utrwalania stereotypów i pogłębiania podziałów społecznych.