Autobusem do krainy zagadek – Zwiastuny ”Kodu da Vinci” na autobusach
  • 0
  • 1
5.05.2006

Autobusem do krainy zagadek – Zwiastuny ”Kodu da Vinci” na autobusach

Kod da Vinci wkrótce w kinach, już teraz rozpoczęła się kampania promocyjna filmu. Pod koniec kwietnia ruszyła autobusowa kampania reklamowa filmu przygotowana częściowo przez CAM Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

Agencja Boomerang Team promuje włoski region Campania

Pod hasłem "Festa della pasta" agencja Boomerang Team przygotowała akcję promującą włoski region Campania w warszawskich restauracjach. Działania, których celem jest zaprezentowanie makaronów Pasta Campana i innych produktów typowych dla tego włoskiego regionu rozpoczęły się na początku maja i potrwają tydzień. Jednocześnie akcja odbywa się we wszystkich stolicach europejskich państw należących do Unii Europejskiej, która jednocześnie jest sponsorem akcji. Za przygotowanie i realizację akcji na terenie Polski odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

PLAKATIV dla Discovery Channel

PLAKATIV Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest program „Kod Leonarda Da Vinci bez tajemnic”, który będzie emitowany codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br. W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz Wrocławiu.