„Aura Davida Beckhama” – kampania reklamowa Motoroli (wideo) - Marketing przy Kawie
„Aura Davida Beckhama” – kampania reklamowa Motoroli (wideo)
  • 1
  • 1
17.04.2009

„Aura Davida Beckhama” – kampania reklamowa Motoroli (wideo)

Aby uczcić międzynarodowy sukces luksusowego telefonu komórkowego Aura, Motorola zleciła realizację sesji zdjęciowej z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych ikon stylu na świecie, Davidem Beckhamem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2009

Podatki płaci się na Wiosnę

Ostatnie tygodnie kwietnia to najgorętszy czas dla organizacji pożytku publicznego: trwa wielki wyścig po 1 procent podatku. Co prawda rozliczeń z fiskusem można dokonywać już od początku stycznia, jednak dopiero teraz jednoprocentowe kampanie nabrały rumieńców. Podatki w Polsce płaci się na wiosnę – według danych Ministerstwa Finansów prawie połowa polskich podatników robi to w kwietniu. Z tego założenia wyszło Stowarzyszenie Wiosna i jego lider – ks. Jacek Stryczek. Od kilku dni działa stworzony przez nich serwis społecznościowy www.szlachetnyprocent.pl, przez który osoby związane z Wiosną zachęcają potencjalnych darczyńców do przekazania 1 procenta na szlachetne cele.