Audi w Danii testowało targetowanie reklam bez cookies
  • 0
  • 1
2.07.2021

Audi w Danii testowało targetowanie reklam bez cookies

Audi Denmark ogłosiło wyniki testu Unified Targeting wdrożonego w środowisku w dużej mierze pozbawionym plików cookies. Marka przeprowadziła test we współpracy z domem mediowym PHD Media Denmark (Omnicom Media Group) oraz dostawcą Unified Targeting Semasio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2021

Kto, kiedy i ile wpłaca na zrzutki online? Wyniki badania

Osoby pochodzące z trzech województw przekazują ponad 50% wszystkich donacji na zbiórki online w Polsce. Średnio wpłacają po 75 zł, jednak rekordziści z Białegostoku po 91 zł. Tymi, do których warto zwracać się o wsparcie, są warszawiacy. To oni najczęściej (1/4) finansują zbiórki online. Zrzutkę najlepiej organizować we wtorki i poniedziałki, a największa liczba wpłat następuje w okolicach godziny 21:00 lub przed południem – pokazuje badanie portalu Zrzutka.pl.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2021

Wystartowała kampania promocyjno-informacyjna Loterii Narodowego Programu Szczepień

1 lipca ruszyła Loteria Narodowego Programu Szczepień. Kampania promocyjno-informacyjna, która towarzyszy akcji, ma wymiar społeczny – jej celem jest zachęcenie do szczepień przeciwko Covid-19. Idea kampanii przedstawia szczepienia jako drogę – drzwi do normalności. Szczepiąc się, wygrywamy, bo możemy liczyć na powrót do normalności, a przy okazji możemy też wygrać atrakcyjne nagrody – przekonują organizatorzy akcji. Twarzami kampanii zostali aktorzy: Maciej Musiał, Małgorzata Socha i Jan Wieczorkowski.