Atrakcyjny PR Polski
  • 0
  • 1
16.01.2008

Atrakcyjny PR Polski

Grudniowy raport PRoto o wizerunku branży PR powstał na podstawie analizy 175 publikacji związanych z public relations. Względem poprzedniego miesiąca wydać wyraźny trend niesłabnącej popularności zagadnień związanych z promocją miast i regionów Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2008

Kampania reklamowa dodatku Gazeta Praca i serwisu GazetaPraca.pl

Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.