Atlantic wybrał agencje z Grupy K2 do obsługi e-commerce
  • 0
  • 1
6.04.2021

Atlantic wybrał agencje z Grupy K2 do obsługi e-commerce

Przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki bielizny Atlantic wygrały należące do Grupy K2 agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise. Pierwszej z wymienionych spółek powierzono zaprojektowanie nowego serwisu www.atlantic.pl oraz wymianę silnika e-commmerce. Drugiej zaś kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu.

Z radością rozpoczynamy współpracę w obszarze budowania naszego e-commerce z agencjami z Grupy K2. Jesteśmy tym tak samo podekscytowani, jak ciekawi działań agencji. Liczymy na dynamiczny wzrost w sprzedaży online. W K2 zachwyciło nas przede wszystkim profesjonalne podejście do e-commerce, ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach, szerokie spektrum możliwości, a także stawianie na technologie i nowatorskie rozwiązania – mówi Adam Grad, dyrektor marketingu w firmie Atlantic.

Głównym zadaniem K2 Digital Products będzie:

  • zaprojektowanie od podstaw nowego e-sklepu marki,
  • przeprowadzenie migracji z gotowego oprogramowania dla e-commerce na specjalną technologię.

Współpraca z K2 Precise w początkowej fazie zakłada wdrożenie takich usług, jak SEO, SEM, content marketing, social ads oraz zaawansowanych narzędzi analitycznych. W miarę rozwoju serwisu planuje się także poszerzenie zakresu odpowiedzialności agencji o performance, marketing automation oraz działania na platformach marketplace – Allegro oraz Amazon.

  • 1
Atlantic

Atlantic wybrał agencje z Grupy K2

6 kwietnia 2021

2 kwietnia 2021