Aterima podsumowuje swoją kampanię wizerunkową „Renifery pilnie poszukiwane” - Marketing przy Kawie
Aterima podsumowuje swoją kampanię wizerunkową „Renifery pilnie poszukiwane”
  • 0
  • 9
27.12.2012

Aterima podsumowuje swoją kampanię wizerunkową „Renifery pilnie poszukiwane”

Agencja zatrudnienia Aterima przeprowadziła przed świętami kampanię wizerunkową, w której posłużyła się ogłoszeniami o pracę na stanowisku „renifer zaprzęgowy”. Ogłoszenie zdobyło popularność w Internecie, trafiło m.in. do serwisu bookmarkingowego Wykop.pl, a wzmianki o nim pojawiły się także w telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 grudnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2012

Mniej pożyczać. Oszczędzać – plany Polaków na trudny rok 2013 (badanie)

Ponad 37 proc. Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Większość z tych, którzy przewidują, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Instytut Homo Homini na zlecenie mBanku zbadał, jakie działania z tym związane zamierzają podjąć Polacy. Jak należało się spodziewać – chcą mniej pożyczać, za to starać się oszczędzać.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2012

Wydatki w święta i na sylwestra. Polacy wydają coraz więcej na zabawy sylwestrowe (raport KPMG)

Przeciętne polskie gospodarstwo domowe miało przeznaczyć na obchodzenie świąt blisko 1 tys. zł, a wszyscy Polacy mieli wydać na ten cel łącznie 14,5 mld zł. 90% Polaków miało spędzić tegoroczne święta we własnym domu, z najbliższymi. Na zabawy sylwestrowe w 2012 roku Polacy przeznaczą 9,2 mld zł, czyli o 16,3% więcej niż w zeszłym roku. Łącznie na Boże Narodzenie i sylwestra wydamy 23,7 mld zł. Dane te pochodzą z raportu KPMG o bożonarodzeniowych i sylwestrowych wydatkach Polaków w 2012 r.